Happy halloween

Sista inlägget för idag får detta bli då jag drar mig.

Tycker verkligen att det här med halloween försvinner mer och mer med åren. Förr var det värsta stora traditionen och alla klädde ut sig och gick bus eller godis, gamla som unga. Idag vet vi knappt vilken dag det är man ska klä ut sig och folk har firat halloween med fester hela veckan. Visst, jag ska inte klaga på festerna ;) Men tråkigt att traditionen typ dör ut... Nästa år då bannemej ska jag förbereda som tusan och klä ut mig och knacka dörr och fira! Det kör vi på!
Glad halloween på er alla klämtjecka folk!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0