HELVETE!

Jag bryter snart ihop! Min hjärna har nog lagt av för gott, glömmer saker HELA TIDEN.


Pressade ner allt i den jävla väskan förutom nycklarna till rummet. Hur svårt kan det vara att komma ihåg det viktigaste?? Får ställa in mina grejer i Lines och Sofias rum tills pappa kommer med nyckeln så det är väl ingen fara, men alla mina böcker och arbeten ligger ju där inne också. Får leta reda på någon städerska eller nått som kanske kan låsa upp lite tillfälligt.

Jag blir så trött på mig själv -.-'

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0