Hola Folke!

Halli hallå!
Huvudvärken har släppt lite men är fortfarande kvar tyvärr :(


Hade min första ridlektion idag. Fick rida en storhäst vid namn Mc cloud (aka Macken) och det gick väl som det alltid går första lektionen på en ny ridskola, inte allt för bra... Är ju inte direkt van vid att rida storhäst och kan ju inte riktigt deras rutiner, men vi övade mycket på galoppfattningar och hästens balans. Det började inte alls bra enligt mig men det både kändes och såg bättre ut mot slutet :)

Resten av dagens planer är inte många. Sova nu fram till 16:30 då middagen serveras, sova efter det fram till 20:00 då kvällsmaten står framme, och sova efter det! Är sjukt trött så det tycker jag låter som en bra plan (Y)


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0