Long time ago

Hej tjena! Det var ett tag sen nu alltså och det är faktiskt inte helt mitt fel den här gången, hehe...
Har ju ett laddningsbart skal till min iPhone men laddaren till den började glappa som fan i helgen och i måndags kväll la den av helt. Var trött och bara totalexploderade så knäckte av hela skiten -.-' Sen visade det sig att det inte var sladden som hade glappat utan att det var själva skalet, så det var ju jävligt onödigt av mig att paja laddaren... Hur som helst så hade jag inte med mig min vanliga laddare till mobilen så den har varit ganska väldigt död sen i tisdags.


Men ni har inte missat så mycket i alla fall ;) Måndagen var helt okej. Tisdagen började bra men slutade i kaos, det är inte varje dag en tjock gammal ful gubbe på 42 år raggar på en och man spyr som en kalv. Onsdagen var kaos, somnade i rummet på lunchen och missade hela eftermiddagslektionerna så får antagligen ogiltig frånvaro där. Torsdagen var helt okej. Och dagen har vart helt okej, var på studiebesök hos Marinbiologerna i Lysekil hela skoldagen och myst med systrami en stund nu på kvällen med pizza bl.a. Och var även en stund uppe hos Lisa med några kompisar från högstadiet :)

Imorgon är det dressyrträning för Marie och sen antagligen till Ua för att träffa Sofia, Andreas och Sofias kompisar. Och på söndag blir det pay&jump med Sally uppe på Assleröd så dit får ni gärna kika in. Tror att det är ganska många anmälda ändå så det blir kul!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0