Men sluta



Ida jag gillar dig jättemycket men sluta nu. Ingenstans står det att jag tycker att jag är tjock fysiskt. Däremot har jag ätit mycket fettomat, alltså fet mat som donken, glass och fika idag, och det ska jag väl ändå kunna få säga? Sen att jag är smalare än dig är bara en fet lögn och det vet vi alla. Du är både längre och väger mindre än mig, det kan vi skaffa bevis på om det ska vara så ;) Jag är normal i kroppsstorkek men jävligt tjock psykiskt. Jag älskar fettomat och kommer alltid att göra det! :3 Så var det med den saken <3

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0