Nästa stopp-->Kampenhof

Ajjemen nu är sista skoldagen gjord i Lysekil. Känns sjukt skönt eftersom jag väntat på detta såpass länge, men ändå helt sjukt hemsk! Vill verkligen inte lämna klassen :'( Höll seriöst på att börja gråta förut. Kunde inte fått det bättre än det jag hade. Tur att vi har lov samtidigt i alla fall, då fan kommer jag tillbaka och våldgästar alla med storm!!


Nästa stopp är nu Kampenhof där min älskade vän möter upp mig. Jävlar vad längesen det var jag såg henne nu, typ 3-4 veckor!? Går väl runt i stan en stund och sen blir det bio :D Skumtimmen tror jag att vi kom överens om. Aaaah tagga!! Ska bli så sjukt äckligt kul!!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0