Startlistor

Halloj människor :D Ligger i sängen med en godisskål på magen och bara steker.

Dressyrpasset idag gick bra. Mjuknade upp ponnisarna mycket på volter och Sally jobbade igenom helt okej (Y) Stannade kvar en stund efter och började förbereda för morgondagen med Christina. Putsa sadel och träns, fixa transporten och börja packa :) Kikade in på startlistorna en sväng förut och mina klasser såg ut såhär tillsvidare-->


Startar 5:a i både 60 och 70. Detta taggar vi alltså #taggatagga! Går upp vid 7 imorgon för att åka till stallet vid 8 och fortsättning följer...

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0