Svarar Cicci



Hmm både ja och nej. Det är ju kul att liksom ha en egen som man tränar och tävlar och utvecklas med! Dock tar det mycket tid och pengar, det gäller ju att prioritera bort lite grejer osv. Men framför allt tiden är det som jag tycker blir jobbigast. Man blir ju liksom låst varje dag :/ Men visst, nu när jag bor på Nuntorp hade det ju vart jäkligt kul eftersom att jag då kan ha hästen här och då blir det ju inte så jäkla tråkigt efter skolan heller eftersom man alltid har något att göra ;) Och ja, jag känner MÅNGA med egen häst! En fjärdedel av hela skolan här har väl typ egen häst så ;)


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0