Tiden går typ...väldigt fort

Herre Gud, bara imorgon kvar O.o Rätt gött asså. Min hemlängtan och depression gick över när jag träffade Sofia igår x) Haha och kunde för första gången denna veckan sova nästan hela natten :D Asgött va det!

Hade NH sista med Stellan och jag fick träna med hästen Victor som är Stellans häst tror jag. Vi övade hästarna att gå i trånga utrymmen och med pressening och grejer. Det gick väl väldigt blandat i gruppen. För mig och Victor gick det bra, han var lite spänd i början men slappnade av väldigt fort igen. Hotmail hoppade på Micaela så att hon flög all världens väg och Felicias häst Bella tog några varv i korallen med Felicia springandes bakom. Hehe som sagt... Så synd att det inte finns någon som kan ta kort när vi tränar här :(


Nu fram till 16:30 står det rätt stilla så vi höres kanske efter det!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0