Tjiho

Onsdagen är avklarad!! #happyface :3


Bara torsdag och typ fredag kvar. Man får egentligen vara ledig på fredag ifall man inte ligger efter i något och ifall man har gjort HLR. Men eftersom inte jag har gjort HLR här så måste jag antagligen gå på det i typ 20min och sen åka hem efter det... Känns bara så jävla onödigt att stanna här en dag extra bara för att ha livräddningslektion i 20min -.-' Men jaja, vi får se på det. Kan ju använda resten av dagen till att fokusera på rummet här kanske (Y) Måste komma ihåg att snacka med fritidsledarna idag angående den jäkla våningssängen! Ska nog faktiskt gå och checka det direkt, vi höres!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0