AWKWARD

Ååååh så pinsamt! :$ Här ligger jag i världens fulaste pyjamas, gårdagens smink, håret står åt alla håll, och äcklig andedräkt har jag också... Så knackar det på dörren och självklart måste jag öppna eftersom eftersom syrran är i badrummet. Och tror ni då inte att killen som ska "besikta" huset är typ 30år och SKITSNYGG!? Så jävla typiskt...

Waaaa nu skulle han komma in i mitt rum också! Fan, just i detta tillfälle önskar jag att jag hade städat igår som jag tänkt x'( Snyft vad jobbigt allt blev...


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0