Brutal beslutsångest

Jag brukar alltid vara målmedveten och veta exakt vad jag vill göra och inte göra. Varför blev det här med gymnasiet så jäkla svårt??
 
 
Syo saken har fortfarande inte hört av sig så jag måste fortsätta med massa komplicerade uppgifter i baletten sålänge, fuck. Fattar verkligen ingenting! Kan ingenting. Har aldrig direkt hållt på med dans eller någonting så jag vettefan hur jag tänkte under gymnasievalet... Jag ville bara hamna i en bra klass, och det gjorde jag. Men vad har det för nytta ifall jag inte trivs på linjen och måste lämna alla när man precis börjar komma igång?? Så korkat. Så riktigt korkad är jag -.-' Vill bara få hela flytten överstökad.
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0