Christina :D

Sitter med Christina och dagdrömmer samtidigt som vi kollar igenom Hööks tidningen :3 Vart borta vid Assleröd en sväng med moppen också och anmält Christina och Sandie till pay & jump:en den 20/10. Det taggar vi till! :D
 
 
Jag ska fortsätta vara social och sen käka (åt senast vid 10 o.O) men vi höres senare! Min träning idag kommer upp senare med bild på min hur min klena kropp ser ut för tillfället, så får vi se ifall vi ser någon skillnad på min kropp nu och om en månad framåt (Y) Så fortsätt kika in!
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0