Godmorgon Söndag!

Söndag igen, helgen går rasande fort och jag har inte hunnit göra ett skit som vanligt... Eller jo tid har jag haft i massor, har bara inte orkat anstränga mig tillräckligt för att resa mig ur sängen, ungefär.
 
Dagens planer--> 
Dagens planer är lite glesa och vädret är rätt tråkigt så jag föredrar nog att hålla mig inne... Ska nog försöka få tag på min lilla Friend Anna som jag egentligen skulle träffa denna helgen, men som jag helt glömt bort mitt i allt ståhej! Vi skulle ju gåpå bio och grejer :S Aja, än är det inte för sent! Har 14 timmar kvar på denna dag ;)
En annan sak som står på dagens schema är självklart träna! Fick lite tips och övningar från Joakim också, utöver alla challange, som jag tänkte testa idag. Får se ifall det är så sjukt jobbigt som han säger ;)
 
 
Haha upp till bevis nu!
 
Men till att börja med ska jag göra ordning mig och sen smsa min fina Friend. Så vi höres!
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0