Hemfärd

Är det verkligen bara jag som tycker att veckorna går i rasande fart!? Ena dagen är det tisdag och nu är det helt plötsligt fredag imorgon! Wtf? O.o


Va ju nyss på genrepet till en teater med klassen. Vilda djur hette den och har premiär imorgon :3 Handlar om rasism och den var helt över mina förväntningar! Skådespelarna var grymma! Verkligen känsla i varje akt, älskade det :D Var faktiskt till och med några i publiken som fick tårar i ögonen. Man kunde verkligen relatera allt som hände till så som vårt samhälle ser ut. Gött mos helt enkelt!

Får se ifall jag hänger med mamma till agility träningen med Ailis idag och fotar lite. Annars är jag bara hemma och slöar skulle jag tro (Y)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0