Hur mycket väger jag?

Det var en riktigt bra fråga, och jag hade svarat ifall jag visste.
 
Men nu vet jag tyvärr inte det eftersom att vi inte har någon våg här hemma längre. Men jag skulle gissa på att jag väger någonstans mellan 55-60. Det är normalt för mig men vikten stör mig ändå med tanke på att det är 55-60kg i bara godis. Hade jag inte stoppat i mig all den skiten som jag stoppar i mig idag så hade jag nog lätt kunnat gå ner 2-3kg i alla fall. Så nu hoppas jag att ni hjälper mig att bli av med mitt beroende!
 
Ultimate goal weight: Healthy
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer
Christina

Min bild hjälper dig! :D <3

Svar: Ja! :D <3
Julia

2013-09-26 @ 21:20:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0