Idétorka

Alltså det är sjukt tråkigt men jag har verkligen hamnat i en sån sjuk idétorka... Det händer inget intressant över huvud taget, bara en massa läxor som läggs på hög medan jag väntar på svar från Naturbruksgymnasierna. Känns som en evighet bara denna veckan och taggar verkligen inte ytterligare en vecka i denna situation. Vill iväg nu och göra det jag älskar -- att hålla på med hästar.
 
 
 
Jag vill få saker att börja hända nu. Vill byta skola NU, komma igång ordentligt med Sally, få mitt hår att växa ut och bli långt, ja alla mina projekt får bannemej dra igång snart! Jag pallar inte vänta så jäkla mycket längre!
 
Xoxo Julia<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0