Inga ursäkter

Ingen blogging idag, ingen bloggning igår, inga ursäkter.
 
Spenderade gårdagen, natten och dagen men Ida :) Va i stallet, tränade markarbete med Sally (kommer mer om det sen), käkade tacos, kollade på The ring 2 som inte alls a så läskig som jag hade förväntat mig (Y) Och avslutade kvällen med Ice age 3 :3  Båda va helt slitna och trötta så vi somnade båda två runt 22-23 tiden. Gött som fan!
 
 
Idag va det tävling på Assleröd som stod på schemat. Självklart filmade, videon håller på att laddas upp just nu men det går väldigt långsamt så vi får se när den är uppe. Vägarna på banan va lite svårare än de andra gångerna så Ida glömde bort vägen lite men det är sånt som händer! Bättre lycka nästa gång! :D
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0