Is

Godmorgon! :D
Gjorde ordning mig i rasande fart idag så har mycket tid till godo att sätta mig ner och bara chilla en stund (Y)
 
Dagens planer-->
Tänkte bara berätta min dag lite snabbt, men eftersom jag knappt minns vad jag hade tänkt göra idag så blir nog detta väldigt kort.
Dagen startar med matte och idrott efter det. Har för mig att vi kanske åker skridskor i ishallen om jag minns rätt :3 Kan dock inte åka skridskor typ så ifall vi ska leka lekar och sånt på isen så lär jag vara död innan vi ens har börjat...
Slutar tidigt redan vid 11.40 så det är nice, ut med hunden en långrunda om vädret tillåter och sen bara njuta av att det är helg igen! Måste komma ihåg att mejla Carina angående bytet till Dingle också, ifall de har svarat på hennes mejl.
SHIT jag måste prata med mamma och pappa också angående fler träningar för Marie!! Måste komma ihåg det idag då Marie nog gärna vill ha en uppdatering om hur jag vill fortsätta min utveckling.
 
 
Ja det står ju lite grejer på listan ändå :3 Gillar att ha lite fullt upp! Dock måste jag träna på dansen också och just i det ämnet skulle jag hellre uppskatta om listan stod tom. Jaja sluttjötat för nu. Vi höres babes! ;*
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0