''Man inser aldrig vad man har, fören det är borta''

Lisa-->
Du är fin Julia!<3 
Man vet Aldrig vad man har fören det är försent
 
Tack Lisa <3
Ne det är väl så tyvärr...
Haft fullt upp idag typ. Inte gjort nått speciellt så, men vart upptagen i mina tankar. Blir så stressad nu när jag vill byta skola. Trivs inte på den linjen jag går nu vilket får mig att inte vilja gå till skolan över huvud taget, känns bara som att jag hamnar mer och mer efter, allt känns bara fel. SYO:n har inte hört av sig heller ifall jag får byta... Tiden bara tickar och jag bara känner paniken komma, blir bara mer och mer stressad x{
 
Vill inte lämna min klass heller! Älskar min klass som jag har nu, helt underbara människor! Vill ta med mig allihopa! Tänk om min nya klass på den nya skolan blir helt kaos... Vad gör jag då? Usch, jag hade verkligen turen med mig första gången, ska jag våga riskera att byta då och tappa kontakten med alla? Känns ändå så fel att stanna kvar. Världens krig inom mig! Vill inte bestämma, orkar inte ta beslut, vill inte, orkar inte. Det blir alltid bra i slutet, right?
 
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0