Missförstånd

Anonym-->
Är inte Sally en gammal rutinerad tävlings ponny?
Tror knappast hon är en "problemhäst" lixom...

Du har helt rätt. Hon är absolut ingen problemhäst, därav situationstecknena. Men eftersom jag pratade om lite fler hästar än henne i just den meningen och vissa av andra hästar jag har ridit har varit problemhästar så satte jag alla under kategorin "problemhästar". Situationstecknena betyder att det inte är ordagrant utan det betyder mer eller mindre. Sally är inte en problemhäst men hon är en häst som man får jobba med ett tag innan man hittar knapparna. Hon är en svår häst att rida ordentligt och hon var/är en utmaning för mig. Och det är sånna hästar som jag gillar att träna med :)


Det är bra att ni säger ifrån om det är något som år otydligt eller som jag förklarar på ett sätt så att ni inte förstår! Fortsätt med det så att jag kan rätta mina fel :)

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Stella

Vilka personer får dig att må bra?

2013-09-17 @ 18:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0