''Popcorn är väl inte heller så nyttigt ;)''

Ne det är det kanske inte, men det är betydligt nyttigare än godis och chips! Speciellt om man äter de utan smör och salt :3 Dessutom klarar jag inte att ta bort allt onyttigt som går att stoppa i sig, nått lyx någon gång då och då får man la unna sig ;)
Wiie! Har ÄNTLIGEN beställt en sånt där iPhone 4/4S power case :3 Velat ha det så sjukt länge!
 
 
Hihi ^^
Och med detta säger jag godnatt för denna fredag! Träning imorgon med Sally, dressyr står på schemat skulle jag tro (Y) Annars får vi ser vad som mer dyker upp. Känns som att jag glömt att göra något väldigt viktigt... Hatar när alla tankar kring skolan, ridningen, pengar och allt kommer på en gång! Blir helt förvirrad och glömmer mer än vanligt :S Fett ont i halsen också... Nuuuu ska jag sluta klaga hahaha, sluttjötat för idag! Nattus ;*
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0