Projekt hårproblem

Nu har jag bestämt mig!

Projekt "hårproblem" kommer starta den 1 december klockan 18:00!

Projektet går ut på att jag den förbestämda tiden kommer att snagga mig för att sedan låta håret växa ut naturligt! Detta innebär då förstås att jag kommer behöva ha mössa på mig ständigt i ca 6 månader!

Jag har hört att håret växer ca 1cm varje månad, alltså 12cm på ett år! Detta är nu upp till bevis! Målet är att mitt hår ska ha hunnit bli 20-30cm långt innan avslutningsbalen!

Jag kommer varje månad klockan 18:00 att lägga ut en bild på hur långt mitt hår har blivit så att ni kan följa mig i mitt projekt "hårproblem"!

Xoxo Julia <3

~Projekt "hårproblem" startar om 87 dagar!~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0