Segurt

Har inte vart värt att skriva nått idag helt ärligt.

Skolan va sjukt seg, engelska hela förmiddagen och svenska hela eftermiddagen. Träffade Ida och småpratade lite på lunchen :) Åkte hem 15:20 och drog direkt in till Sotenäs trä med syrran och yra runt där i ca 2 timmar i jakt efter födelsedagsptesenter till min moder och fader. Vi blev sjukt trötta och oseriösa så det blev nått random krimskrams vi hittade x}

Hem och göra blåbärssmoothie och tjöta med mamma en stund. Och här är jag i sängen nu och ska dra på mig täcket och snarka ljudligt! Upp 06 imorgon, första lektionen taggar vi dans, sen matte och estetisk kommunikation (Y) Hem till Melina efter skolan och spendera natten där för att få sovmorgon på onsdag. Ja det ser ljust ut :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0