Skittelefon!

Jag skrev ett långt inlägg igår PLUS ett idag morse, och båda vägrar laddas upp! :@ Det är sånt här som bara får mig att vilja lägga ner hela skiten...-.-'
 
Syster visar mina känslor ganska bra just nu ;*
 
Räkna inte med mycket updatering idag eftersom min mobil fått rycket och inte riktigt är på min sida längre. Ska försöka fixa det i eftermiddag så vi hörs inte förrän då! Bilder, videor, svaren på frågestunden, ja allt sånt blir lite försenat nu som ni förstår. Men ska verkligen försöka fixa det efter skolan så att allt det kan komma upp idag och i värsta fall imorgon!
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0