Träning ligger på schemat!

Sitter i bussen med Elin och Joakim för tillfället, tror den går om 10min (Y)
 
 
Gött med idrott men sjukt jobbigt. Hade både styrka och kondition idag. Det är helt stört hur SVAG jag är O.O Pinsamt ju :(... Längtar till den 20 septemper, pengar in och direkt till NW för att köpa gymkort! Börjar nog bara med zumba för att försöka bli av med min stelhet, men senare blir det både styrka och konditon som ska tränas! Som sagt så är det ju ett tag kvar till den 20/9 så ikväll ska jag bara hem och proppa i mig massa onyttigheter :3 Mums!
 
Drar hem och städar nu så att Ida kan sova där imorgon utan att kvävas av damm, hehe...
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0