Vad händer? Vilken linje?

Hej kära läsare! Jag kan aldrig beskriva hur glad jag är just nu och hur mycket jag hoppas att detta verkligen ska fungera nu!

Mamma pratade med Gunilla, som hon heter, och ställde lite frågor om skolan. Och jag smsade henne precis angående besökstid. Frågade om redan imorgon em. skulle passa bra och väntar nu på svar. Skulle bli om möjligt ännu gladare om vi kan börja redan imorgon med besök av skolan och klassen osv! :3


Haha bra fråga ;) Har visst glömt att berätta det under allt ståhej! Men det är en hästinriktning på Nuntorp. Och Nuntorp, som skolan heter, ligger lite utanför norra Vänersborg ifall jag minns rätt. Så ifall jag inte flyttar dit så blir det att pendla med buss 6 timmar varje dag, 3 timmar på morgonen och 3 timmar efter skolan. Men jag tror att det är värt det!

Nu svarade Gunilla på mitt sms så jag ska läsa vad hon skrev så höres vi senare! Chaoo cowboys!

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Saga

vad inom hästar är de du ska läsa? Finns såååå många olika linjer inom hästinriktning.

2013-09-30 @ 20:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0