''vad inom hästar är de du ska läsa? Finns såååå många olika linjer inom hästinriktning.''

Alltså nej jag vet inte. Det finns bara en linje vad jag vet som heter Hästhållning. Sen vet inte jag ifall man kanske kan välja fler inriktningar andra och tredje året. Men så som jag fattar det så finns det bara en linje där jag ska gå. Kan du ge exempel på några inriktningar inom hästlinjen som du tänker på?
Har vart så sjukt mycket idag, en massa snack och planeringar och ja, precis så som jag vill att det ska vara! Men det tar en hel del på krafterna. Så efter att ha pratat med min kusin Vilma i 47min, tränat och bloggat färdigt här, så går en sjukt glad och äckligt nervös Julia till sängs...
 
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0