*VARNING FÖR KÄNSLIGA*

Hur i hela är detta möjligt? Hur fan kan vi låta någon gå så långt!? Hur kan vi låta detta hända...?
Before:

After:

Jag blir så ledsen. Jag grät när jag såg detta. Stackars stackars flicka. Så vacker. Hur kunde det bli så fel?

Människor vi måste börja öppna ögonen nu. Detta får inte hända. Vi måste börja reagera och hjälpa varandra. Detta är bara så hemskt sorgligt. Vi kan inte tillåta att detta händer våra nära och kära. Vi måste lära oss att inte bara titta, utan även att se och reagera i tid innan det är för sent.
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0