Wednesday is coming!

Jaoo, onsdag imorgon. vad händer då må tro?
 
För mig händer det inget speciellt tror jag. Har mailat dansläraren ifall jag får jobba hemifrån innan lunch då det känns onödigt att åka till skolan astidigt för att sitta och läsa ett papper hela förmiddagen. Blir liksom inte ens någon dans eftersom jag blir själv hela förmiddagen... Hoppas verkligen hon läser mitt meddelande och svarar SNART!
Planerna efter skolan är än så länge ganska oklara. Snackade lite med Joakim förut idag och ska kanske träffa honom imorgon. Eller haha vi går ju i samma klass så vi träffas ju vilket som, men ni fattar vinkeln! ;)
Sen är vi ju lediga på torsdag också, GÖTT! Behöver verkligen den studiedagen nu känner jag, den kommer helt i rättan tid (Y)
 
Nej nu kära folk ska jag dra mig mot sängen och gosa ner mig under täcket och drunkna i mina tankar och funderingar. Haha nattus! ;*
 
Trött och sleten, ohja!
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0