Fobiii

Hallå i stugan!
 
Sitter uppe och skriver lite med Samuel samtidigt som jag kollar in lite wanties från bl.a. Hööks och planerar morgondagen. Upp klockan 07:00 och fortsätta bygga de jäkla terränghindrerna hela dan... Måste tvätta också, och packa för den 3 timmars långa bussresan hem igen. Väl hemma blir det antagligen Samuel som möter upp mig denna gången så drar vi till hans place så bara tjötar och har det gött (Y) Ska bli kul att träffa någon gammal bekant från hemmatrakterna igen ;) Btw, kom på en kanske lite anorlunda fobi jag har! Det var någon som frågade det på frågestunden och svaret där är att jag har extrem fobi för att bjuda hem folk! Hemskt är det...
 
 
Ojoj vilken charmig bild med sötaste Nuntorpbrudarna!
 
Trött som sate så blir nog snart att decka ihop i en hög i sängen. Ni får sova så gott mina små sockerpullor!
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0