Gottgott

Åkte till Vänersborg med skolan och Dingle för att bowla och bada. Det slutade med att jag, Line, Lina och Natalie åt, åt och åt! Glass och snax och gud vet allt.


Galet lam vecka har det vart asså, nästan lite onödig.. Lediga hela måndag och halva tisdag, byggde terränghinder halva tisdag och halva onsdag, ladugårdstjänst halva onsdag, käka massa onyttigt hela dagen i Vänersborg idag, och fortsätta bygga terränghinder hela dagen imorgon. Inga som helst lektioner me andra ord :D Gött som tusan men hade ju inte tackat nej till att bara vara hemma och dö denna veckan istället (Y)

Mat om 40 och nu Sims sålänge!


Mm massage...<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0