Hold my hand

Torsdag kväll va det nu då igen. 20 mars idag, shit vad tiden går fort! Känns som igår våren började ta form och nu är vi redan snart inne på vårens andra månad :D

Idag hade vi prov i Djurens biologi där jag troligtvis blev godkänd men osäker på om det blev så mycket mer än de alltså.. Får skylla mig själv, är alldeles för skoltrött, inte alls pepp för nått som har med skolan att göra!! Lite ridlektion för Stellan gjorde dagen lite roligare i alla fall. Fan, saknar ridningen nu när jag har återgått till att bara rida en gång i veckan igen. Sjukt tomt blir det de resterande dagarna när man inte behöver springa ut och in från stallet flera gånger om dagen. Men det är väl rätt gött att slippa också ;)


Imorgon är det fredag och det firas med finmiddag på Bella med Anna framåt kvällskvisten! Och innan det så kommer kusselinen och skuggar på skolan hela dagen (Y) Tråkigt bara att vi antagligen inte ska ha traktorkörning så då får jag inte chans att visa mina awesome skills ;( Haha nej nu ska jag återgå till att göra ingenting och kanske försöka väcka liv i Christian egrann!

Godnatt krambjörnar <3


Kommentarer
Anonym

Vem är Christian?

Svar: En vän :)
Julia

2014-03-22 @ 12:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0