Känner mig hatad

Waaaa tror seriöst att min mentor hatar mig, tjohoo.

Åker hem tidigare på torsdag för att gå på en handledarkurs för B-körkortet, och tänkte ju då att jag skulle få vara ledig på fredag och slippa gå upp klockan 04:00 och åka buss sex timmar på samma dag. Mamma ringer till mentorn och frågar om det är okej, men nej då är det tydligen väldigt viktigt att jag är här just den här fredagen som är precis som alla andra jävla fredagar!? Usch nu sjönk mitt humör till botten. Oj vilken rolig Julia som mentorn kommer att få möta imorgon...


Tjohoo <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0