"Raised on it"

Söndagskvalité på denna lördagen. Suttit inne största delen av dagen, kollat på lite film med kusinen och tjockat oss med chips :3 Kusin åkte hem efter maten så efter en blöt promenix med hunden satte sig hela familjen framför Talang Sverige, myspys!


Sjukt nervös inför morgondagen kryper jag nu ner under täcket igen. Imorgon klockan 11:00 väntar Helga på hotell Kaprifol där jag sökt sommarjobb, vill göra ett riktigt gott intryck då jag hoppats på att få detta jobb ett bra tag nu. Riktigt nervös som sagt, inte haft något jobb tidigare heller så vet ju inte riktigt hur detta går till...? Antar att det löser sig!

Godnatt puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0