Shemabrytande

Godmorgon sunshines!
Fick min vilja igenom så jag tar 14:40 bussen hem idag och blir ledig hela dagen imorgon, SCORE :D Blir en riktig långhelg för mig då vi även har studiedag på måndag. På tisdag börjar vi inte förrän 12:20 så slipper hela förmiddagen, och på torsdag har vi aktivitetsdag så då drar jag och några till in till Vänersborg för att bowla/bada (Y) Onsdag och fredag blir som vanligt dock tror jag :)


Måste ner i källaren och slänga i lite tvätt men ni får ha en trevlig torsdag!

Kramar Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0