"Wasting all these tears"

Gårdagen på finmiddag med Anna kunde förmodligen inte blivit mysigare! Vi hamnade på Bella Gästis i Hunnebostrand framåt kvällskvisten. Satt där i närmare 3 timmar och bara pratade och åt gott :) Gick och la mig vid 22 tiden trött som satkorv!

Vaknade tidigt idag, vid 7, och kollade ikapp de två avsnitt av Ryttareliten som kommit ut. Intressant program så fortsätter nog att checka resterande 4 avsnitt som ska komma ut nu tisdagarna framöver. Annars har det inte hänt så mycket mer, återkommer med lite smått och gott ikväll!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0